Wat staat me te wachten? - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Mandy Geerts - WaarBenJij.nu Wat staat me te wachten? - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Mandy Geerts - WaarBenJij.nu

Wat staat me te wachten?

Blijf op de hoogte en volg Mandy

27 Mei 2014 | Verenigde Staten, New York

De vliegreis ging super. Moes en Tim hebben me geholpen met zoeken naar de incheckbalie daarna hebben we nog samen een croissant gegeten en ben ik naar de douane gegaan. Vanaf dat moment realiseerde ik me dat ik het alleen moest doen.
Nadat ik de gate had gevonden moest ik door de security. Daarna nog even wachten en toen werden we in groepjes naar binnen geroepen. Gelukkig had ik een super aardig (Nederlands!!!) stel naast me zitten. Die mij met een aantal dingen hebben geholpen. We zijn opgestegen hand in hand. Dat was wel grappig.

Eenmaal aangekomen stond onze reisleider klaar met een bordje met kras erop. En leerde ik mijn reisgezelschap kennen.
Helaas had ik niet helemaal rekening gehouden met het feit dat ik alles in New York in me eentje moest doen.
Gelukkig kon ik vandaag mee met een stel van in de 30.
We zijn naar het ground zero museum geweest en 9/11 memorial. Erg indrukwekkend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2014

De knop omschakelen

27 Mei 2014

Wat staat me te wachten?

26 Mei 2014

Ben ik niks vergeten?
Mandy

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 1724

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: