Wat staat me te wachten? - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Mandy Geerts - WaarBenJij.nu Wat staat me te wachten? - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Mandy Geerts - WaarBenJij.nu

Wat staat me te wachten?

Blijf op de hoogte en volg Mandy

27 Mei 2014 | Verenigde Staten, New York

De vliegreis ging super. Moes en Tim hebben me geholpen met zoeken naar de incheckbalie daarna hebben we nog samen een croissant gegeten en ben ik naar de douane gegaan. Vanaf dat moment realiseerde ik me dat ik het alleen moest doen.
Nadat ik de gate had gevonden moest ik door de security. Daarna nog even wachten en toen werden we in groepjes naar binnen geroepen. Gelukkig had ik een super aardig (Nederlands!!!) stel naast me zitten. Die mij met een aantal dingen hebben geholpen. We zijn opgestegen hand in hand. Dat was wel grappig.

Eenmaal aangekomen stond onze reisleider klaar met een bordje met kras erop. En leerde ik mijn reisgezelschap kennen.
Helaas had ik niet helemaal rekening gehouden met het feit dat ik alles in New York in me eentje moest doen.
Gelukkig kon ik vandaag mee met een stel van in de 30.
We zijn naar het ground zero museum geweest en 9/11 memorial. Erg indrukwekkend.