De knop omschakelen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Mandy Geerts - WaarBenJij.nu De knop omschakelen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Mandy Geerts - WaarBenJij.nu

De knop omschakelen

Blijf op de hoogte en volg Mandy

28 Mei 2014 | Verenigde Staten, New York

Wat was ik verdrietig gisteren. Ik was zo bang dat ik alles alleen moest doen in New York. Dat iedereen zijn eigen weg zal gaan en ik alleen kwam te staan. Gisteren kon ik gelukkig mee met het jongste stel van het reisgezelschap. Maar ik maakte me gisteren alweer zorgen over vandaag.

Deze dag hadden we eerst een stadstour. De traffic in New York hebben we mee kunnen maken. Nou dat had ik niet willen missen. We hebben 1/3 van de tour in de file gestaan, maar het was wel erg mooi. De duurste wijk waar allemaal celebrities wonen of hebben gewoond hebben we bezocht. En we zijn door andere wijken gereden. Langs de pier waar ooit de titanic zou moeten aanvaren.

Na de tour ben ik meegegaan met twee stellen. Tussen de 50-70. Was super gezellig. Ze waren erg aardig voor me en we zijn met z'n vijven met de ferry langs Ellis Island gevaren. Brooklyn Bridge heb ik gezien en het vrijheidsbeeld. Terug in Manhatten zijn we naar ground zero geweest. (De tweede keer maar dat maakte me niet uit. Ik was allang blij dat ik met hen mee mocht).

  • 03 Juni 2014 - 19:45

    Esther:

    Wat fijn dat je samen met hen kon reizen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2014

De knop omschakelen

27 Mei 2014

Wat staat me te wachten?

26 Mei 2014

Ben ik niks vergeten?
Mandy

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 782
Totaal aantal bezoekers 1727

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: